نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4078
-
الف
+

«امیرحسین رستمی» بازیگر سریال کمیدی «جناب‌ِعالی» شد

«امیرحسین رستمی» به سریال کمیدی «جناب‌ِعالی» پیوست.

به گزارش آی فیلم2، «امیرحسین رستمی» بازیگر «لیسانسه ها»، قرار است در نقش مرکزی سریال «جنابِ‌عالی» به ایفای نقش بپردازد.

با آغاز پیش تولید سریال «جنابِ‌عالی» به کارگردانی «عادل تبریزی»، «امیرحسین رستمی» به عنوان نخستین بازیگر به این پروژه پیوست.

رستمی که در فلم سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی نیز ایفای نقش کرده بود، اکنون در دومین همکاری با این کارگردان، مقابل کمره «جنابِِ‌عالی» می رود.

«جنابِ‌عالی» سریالی کمیدی-اجتماعی است که تهیه کنندگی آن را «مصطفی رضوانی» برعهده دارد و با ادامه پیش‌ تولید، چهره‌های دیگری نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

«امیرحسین رستمی» زاده 12 دلو (بهمن) 1354 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آزاد می باشد و با سریال «دودکش» مشهور شد.

این هنرمند ایرانی در کنار بازیگری، ورزشکار حرفوی رشته تنیس است. از سال 72 در کلاس‌ های مختلف بازیگری دوره دید اما 12 سال طول کشید تا بتواند به ایفای نقش بپردازد.

سال 83 در سریال «هزاران ستاره» رامبد جوان بازی کرد و دو سال بعد با فلم «فقط چشم‌هاتو ببند» به کارگردانی «علیرضا امینی» مقابل کمره رفت.

در سال 1386 حضور کوتاهی در «مرد دو هزار چهره» داشت تا اینکه از طریق «پیمان قاسم خانی» برای بازی به سریال «شمس العماره» در سال 88 رفت و با این سریال دیده شد.

88 سال خوبی برای رستمی بود. او در همان سال یک‌بار دیگر با سریال پربیننده «وضعیت سفید» به خانه‌ها آمد. پس از آن‌هم تبدیل به بازیگر ثابت «سعید سهیلی زاده» شد و در سه اثر بعدی او یعنی «سه پنج دو»، «آخرین بازی» و «دختران حوا» به ایفای نقش پرداخت.

اما با «دودکش» او شروعی دوباره داشت. امیرحسین رستمی زوج بانمک و دوست‌داشتنی «هومن برق‌نورد» در مجموعه دو فصلی «دودکش» بود و بار دیگر توانایی‌اش در طراحی‌ کاراکترهای جذاب را به رخ کشید.

حضور او در سریال های «لیسانسه ها» و «فوق لیسانسه ها» ساخته «سروش صحت» هم با استقبال خوبی همراه شد.

از جمله مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رستمی در سینما هم می‌توان به فلم‌های «زنان ونوسی، مردان مریخی»، «بوسیدن روی ماه»، «نهنگ عنبر»، «قاتل اهلی»، «اسپاگتی در هشت دقیقه» و ... اشاره کرد.

گفتنی است تا کنون سریال های «شمس العماره»، «وضعیت سفید»، «سه پنج دو»، «دودکش»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «لیسانسه ها»، «فوق لیسانسه ها»، «پژمان» و«پادری» با هنر نمایی «امیر حسین رستمی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

«امیرحسین رستمی» هم کرونایی شد

بیوگرافی «امیر حسین رستمی» بازیگر سریال «نون و ریحون» +تصاویر

ع ا

نظر شما
ارسال نظر